آموزشگاه وردپرس صبا

آموزش وردپرس وطراحی سایت

آموزش وردپرس وطراحی سایت

آموزشگاه وردپرس صبا

کاملترین مجموعه آموزشی وردپرس در آموزشگاه وردپرس صبا
اموزش نصب قالب افزونه پلاگین واسکریپت های زوز بهمراه دانلود برنامه
فروش انواع لپتاپ تبلت وجدیدترین سیستم های کامپیوتری در سیرجان

آموزش ذخیره فیلم و عکسهای اینستاگرام

چهارشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۵۱ ق.ظ
 

چگونه

1

چگونه فیلم و عکسهای اینستاگرام را ذخیره نماییم ابتدا اپلیکیشن Instagram Video Saver را از Google Play Store دریافت و نصب نمایید.

2

چگونه فیلم و عکسهای اینستاگرام را ذخیره نماییم اپلیکیشن اینستاگرام را باز نموده و عکس یا فیلم مورد نظر خود را باز نمایید.

3

چگونه فیلم و عکسهای اینستاگرام را ذخیره نماییم به سمت پایین اسکرول کرده و روی آیکون 3نقطه در پایین راست صفحه ضربه بزنید.

4

چگونه فیلم و عکسهای اینستاگرام را ذخیره نماییم گزینه Copy Share URL را انتخاب نمایید (توجه داشته باشید که این گزینه برای پروفایل های خصوصی در دسترس نمیباشد)

5

چگونه فیلم و عکسهای اینستاگرام را ذخیره نماییم حال از لیست برنامه های نصب شده خود، برنامه InstaVideoSaver را باز کنید و روی دکمه Download ضربه بزنید. (برنامه به صورت خودکار، لینک کپی شده در قسمت قبل را وارد کرده است. در صورت تمایل میتوانید به صورت دستی نیز اقدام به وارد کردن لینک در قسمت مربوطه نمایید)

6

چگونه فیلم و عکسهای اینستاگرام را ذخیره نماییم بسته به سرعت اینترنت گوشی، کمی صبر کرده و سپس روی Download Image ضربه بزنید.

7

چگونه فیلم و عکسهای اینستاگرام را ذخیره نماییم پس از پایان فرایند دریافت عکس، برای مشاهده آن کافیست که روی Open ضربه بزنید.

8

چگونه فیلم و عکسهای اینستاگرام را ذخیره نماییم برای مشاهده سایر عکس و فیلمهای ذخیره شده، وارد تب Downloads شوید.

9

چگونه فیلم و عکسهای اینستاگرام را ذخیره نماییم برای به اشتراک گذاری یا پاک کردن عکس یا فیلم ذخیره شده، روی آیکون 3نقطه در پایین هر آیتم ضربه زده و گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی