آموزشگاه وردپرس صبا

آموزش وردپرس وطراحی سایت

آموزش وردپرس وطراحی سایت

آموزشگاه وردپرس صبا

کاملترین مجموعه آموزشی وردپرس در آموزشگاه وردپرس صبا
اموزش نصب قالب افزونه پلاگین واسکریپت های زوز بهمراه دانلود برنامه
فروش انواع لپتاپ تبلت وجدیدترین سیستم های کامپیوتری در سیرجان

مموری‌ کارت خود را زنده کنید

چهارشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۳۹ ق.ظ


مموری‌ کارت خود را زنده کنید مموری‌کارت,ترفندهای سخت افزار

روش ۲: اگر با خطای Card Locked مواجه شدید، شما خیلی خوش‌شانس هستید! کافیست که مموری کارت را از دستگاهتان خارج کرده و ضامن سمت چپ آن را روی حالت Unlock قرار دهید و مجدد امتحان کنید.

مموری‌ کارت خود را زنده کنید مموری‌کارت,ترفندهای سخت افزار

روش ۳: اگر مموری کارت شما خراب شده و هیچ فایلی درون آن قابل مشاهده نیست، کافیست که ابتدا وارد Folder Option شده و مطابق تصویر زیر، گزینه Show hidden files and folder را انتخاب کنید. پس از آن، با ورود به محیط Command Prompt (وارد Run شده و عبارت CMD را تایپ کنید) دستور زیر را نوشته و کمی صبر کنید. دقت داشته باشید که بجای حرف H، حرف درایو مموری کارت خودتان را قرار دهید:

مموری‌ کارت خود را زنده کنید مموری‌کارت,ترفندهای سخت افزار

روش ۴: اگر که با پیغام Unsupported media card inserted, format now? مواجه شدید، مموری کارت خود را فرمت کنید. بابت از دست رفتن اطلاعات خود نگران نباشید؛ شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای بازیابی اطلاعات مموری کارت، اقدام به ریکاوری کردن آن‌ها نمایید.با استفاده از ۴ روش فوق، شما خواهید توانست که عمده مشکلات مربوط به مموری کارت خود را حل کنید. لطفاً موارد زیر را نیز در آینده در نظر داشته باشید تا مموری کارت‌های SD شما دچار خطا نشوند:۱. هنگامی که مموری SD خود را دریافت می‌کنید، ابتدا آن را یکبار فرمت کنید.۲. مموری کارت خد را مستقیماً و بصورت ناگهانی از دستگاه خارج نکنید؛ ابتدا آن را Eject کرده و پس از آن از دستگاه خارج کنید.۳. وقتی که می‌خواهید مموری کارت را از تلفن همراه یا دوربین خود خارج کنید، سعی کنید دستگاه‌تان ابتدا خاموش شده باشد.۴. همیشه کارت‌های SD خود را تا انتها پر از اطلاعات نکنید. سعی کنید که بخشی از آن را خالی نگه دارید.۵. از برند‌های معتبر تولید کننده SD کارت خرید نمایید.

نظرات  (۱)

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببر که بهتر بشه
24ip.ir
حتما امتحان کن بازدهی خوبی داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی