آموزشگاه وردپرس صبا

آموزش وردپرس وطراحی سایت

آموزش وردپرس وطراحی سایت

آموزشگاه وردپرس صبا

کاملترین مجموعه آموزشی وردپرس در آموزشگاه وردپرس صبا
اموزش نصب قالب افزونه پلاگین واسکریپت های زوز بهمراه دانلود برنامه
فروش انواع لپتاپ تبلت وجدیدترین سیستم های کامپیوتری در سیرجان

دانلود افزونه حرفه ای ارسال ایمیل MyMail 2.1.16

پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۵ ب.ظ

این روز ها بازاریابی اینترنتی و در راس آن ایمیل مارکتینگ رونق فراوانی در تبلیغات کسب و کار های آنلاین داشته و شما برای رقابت با سایر رقبا بایستی بتوانید برند خود را در ذهن مشتریان و کاربران سایتتان ثبت کنید و یکی از بهترین راه های ایجاد یک کمپین تبلیغاتی خوب استفاده از ایمیل مارکتینگ و ارسال خبرنامه های ایمیلی هست. اما هزینه ارسال ایمیل های تبلیغاتی بالا رفته و همچنین نمی توان به ارسال صد درصدی ایمیل ها هم اعتمادی کرد.

حرفه ای ارسال ایمیل MyMail 2.1.16

افزونه ارسال خبرنامه وردپرس مای میل یک افزونه بسیار قدرتمند در زمینه ارسال ایمیل های خبرنامه ای انبوه برای وردپرس! افزونه ای برای ساخت خبرنامه های ایمیلی بسیار زیبا ، ارسال انبوه و مشاهده آمار ایمیل های ارسالی


دیگر نیازی به خرید پنل های ارسال ایمیل انبوه نیست! با وردپرس یک پنل ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان داشته باشید!!


حل مشکل ارسال ایمیل انبوه

برای حل این چالش می توانید از افزونه وردپرسی mymail استفاده کنید. افزونه ارسال خبرنامه mymail با استفاده از روش های ضد اسپم از جمله قرار ندادن تعداد زیادی لینک و تصویر در ایمیل و قرار دادن لینک لغو عضویت در ایمیل ارسال شده می تواند یک کنترل پنل ارسال ایمیل رایگان برای شما فراهم سازد تا تعداد زیادی خبرنامه ایمیلی ، آن هم بدون اسپم شدن ایمیل ها ارسال کنید.


ساخت و ویرایش آسان ایمیل های تبلیغاتی و خبرنامه ای

شما با استفاده از ویرایشگر گرافیکی بسیار آسان افزونه mymail می توانید متن و تصاویر دلخواه خود را به ایمیل های ارسالی اضافه کرده و بدون نیاز به کد نویسی هر نوع محتوایی که دوست دارید را در متن ایمیل های خود قرار دهید.

دانلود افزونه حرفه ای ارسال ایمیل MyMail 2.1.16

 

امکان تعیین میزان احتمال اسپم شدن ایمیل ها

شما به راحتی و با فشردن یک دکمه می توانید میزان احتمال اسپم شدن ایمیل ها را بررسی کرده و با تغییر متون و تصاویر ایمیل میزان احتمال اسپم شدن ایمیل ها را کاهش دهید. یعنی به راستی شما می توانید 100 درصد ایمیل ها را به اینباکس افراد ارسال کنید با رعایت متد های آنتی اسپم

چک کننده وضعیت اسپم

 

مشاهده آمار ایمیل های ارسالی

شما می توانید آمار کاملی از ایمیل های ارسالی داشته باشید ، در صفحه آمار مربوط به هر کمپین تبلیغاتی شما می توانید تعداد گیرندگان ، تعداد ایمیل های باز شده ، تعداد کلیک روی لینک ها ، تعداد لغو اشتراک کاربران و تعداد ایمیل های برگشتی را ببینید.

آمار ایمیل های ارسالی در mymail


آمار کامل کاربران

افزونه ارسال خبرنامه ایمیلی mymail به شما امکان مشاهده آمار کامل از تک تک کاربران را به شما می دهد. شما می توانید نرخ باز شدن ایمیل ها ، نرخ کلیک روی ایمیل ها و اطلاعات دیگر هر کاربر را بصورت جداگانه در صفحه کاربر مشاهده کنید.


امکان اتصال به سرور جیمیل

در صورتی که هاست شما مشکل ارسال ایمیل دارد و یا اگر حتی 1 درصد هم شک دارید که بدلیل ارسال ایمیل های تبلیغاتی وبسایت شما به عنوان اسپم شناخته شود می توانید وب سرویس ارسال ایمیل ها را به gmail تغییر دهید.

شما از تنظیمات این افزونه می توانید اکانت Gmail ساخته شده خود را به mymail معرفی کنید تا خبرنامه های ایمیلی شما از طریق این ایمیل ارسال شوند. همچنین می توانید تعداد ایمیل های ارسالی در ساعت یا در روز را مشخص کنید تا ایمیل ها بصورت زمانبندی شده ارسال شده و سایت شما به عنوان اسپم شناخته نشود. این یعنی بهترین راه برای ارسال کمپین های ایمیلی ! زمانبندی شده و بدون اسپم شدن ایمیل ها!

اتصال جیمیل به خبرنامه سایت



ورود ایمیل ها بصورت انبوه و اتوماتیک

این افزونه می تواند از راه های مختلفی لیست ایمیل ها را برای شما فراهم سازد. شما می توانید فرم عضویت در خبرنامه ایمیلی افزونه را در وبسایتتان قرار دهید و یا با پنل درون ریزی آن ایمیل های کاربران وردپرس را به لیست مخاطبین ایمیل مارکتینگ خود اضافه کنید ، همچنین می توانید با تنظیمات این افزونه ایمیل افرادی که در سایت شما نظر ارسال می کنند را ذخیره کنید و یا اصلا لیستی از ایمیل ها را بصورت دستی در افزونه ایمپورت کنید.

ایمپورت لیست ایمیل در وردپرس


پس از دریافت لیست ایمیل کاربران و ذخیره آنها طی فرایندی کاملا اتوماتیک می توانید اقدام به ارسال خبرنامه های ایمیلی کنید.


و اما لیست کاملی از امکانات افزونه mymail:

  • آمار کامل از تعداد باز شدن ایمیل ها ، کلیک ها و ایمیل های بازگشتی
  • آمار بر اساس کشور و منطقه
  • امکان زمانبندی ارسال کمپین های ایمیلی
  • ارسال آخرین مطالب سایت به اعضای خبرنامه
  • ساخت اتوماتیک نسخه تحت وب برای هر ایمیل ارسالی
  • امکان درج شورت کد
  • امکان ساخت فرم عضویت در خبرنامه کاملا سفارشی و دلخواه
  • ابزارک خبرنامه
  • ویرایشگر آسان و کامل ایمیل ها
  • رنگبندی نامحدود ایمیل های ارسالی
  • امکان درج ایمیل و استایل دهی به ایمیل ها
  • قابلیت درج پس زمینه برای ایمیل های ارسالی
  • پیش نمایش سریع ایمیل ها
  • پشتیبانی و سازگاری با افزونه wordpress multi language
  • پشتیبانی از smtp
  • امکان استفاده از وب سرویس ایمیل گوگل
  • پنل مدیریت کاملا فارسی و راست چین شده
  • قالب ایمیل فارسی و راست چین شده


ارسال ایمیل تبلیغاتی در وردپرس


آموزش نصب افزونه mymail:

بعد از خرید افزونه لینک دانلود افزونه به شما نمایش داده خواهد شد. بعد از دانلود افزونه می توانید آنرا از بخش افزونه ها > افزودن آپلود و نصب کنید.

بعد از نصب شدن افزونه بخش جدیدی به نام خبرنامه به ستون سمت راست پنل مدیریت وردپرس شما اضافه می شود. با کلیک روی خبرنامه و ورود به منوی تنظیمات وارد بخش تنظیمات افزونه خواهید شد.

نصب افزونه mymail

وارد بخش تحویل شوید. در اینجا از قسمت روش تحویل پیام می توانید Gmail را انتخاب کنید. با ورود به تب gmail از شما یوزر و پسورد جیمیل خواسته می شود. یک اکانت جیمیل ساخته و اطلاعات جیمیل را در این قسمت وارد کنید تا ایمیل ها از طریق این جیمیل ارسال شوند.

تنظیمات افزونه mymail

به همین راحتی! شما یک سیستم ارسال خبرنامه ایمیلی با وردپرس راه اندازی کردید.

قیمت این افزونه 25000 تومان است اما در حراج این افزونه شما فقط مبلغ 5 هزار تومان پرداخت کرده و نسخه اصلی افزونه رو دریافت کنید


دانلود افزونه MyMail 2.1.16

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی