آموزشگاه وردپرس صبا

آموزش وردپرس وطراحی سایت

آموزش وردپرس وطراحی سایت

آموزشگاه وردپرس صبا

کاملترین مجموعه آموزشی وردپرس در آموزشگاه وردپرس صبا
اموزش نصب قالب افزونه پلاگین واسکریپت های زوز بهمراه دانلود برنامه
فروش انواع لپتاپ تبلت وجدیدترین سیستم های کامپیوتری در سیرجان

۶ دلیل برای خرید سامسونگ گلکسی آلفا

سه شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۵۷ ب.ظ

Galaxy Alpha (2)

به روز و قدرت‌مند

با این که مدت زمان نسبتا زیادی از ورود این مدل به بازار می‌گذرد، اما در زمان ارایه، سامسونگ آنقدر به قدرت سخت افزاری آن توجه داشته که هنوز هم یکی از قدرتمند‌ترین مدل‌های بازار به حساب می‌آید. این مدل همچون دیگر سامسونگی‌های بازار در دو نسخه ارایه شده است. وجود پردازنده اسنپدراگون ۸۰۱ به همراه ۲ گیگابایت رم خود گویای همه چیز هست! شما هنگام حرکت میان منو‌ها کوچکترین هنگ و یا لگی را مشاهده نخواهید کرد از طرفی قادر به اجرای جدیدترین بازی‌های روز هم هستید دیگر از یک اسمارت فون چه می‌خواهید؟

Galaxy Alpha (4)

قابلیت‌هایی که دیگران حسرتش را می‌خورند

در زمان معرفی، گلکسی آلفا به اندروید ۴٫۴٫۴ مجهز بود اما بدون شک به نسخه ۵ نیز ارتقا خواهد یافت. علاوه بر رابط کاربری زیبا و کاربر پسند تاچ ویز، سامسونگ قابلیت Private Mode را نیز در دل آن گنجاده تا برخی قسمت‌های مختلف دستگاه را از دست آنهایی که دوست ندارید، خارج کنید. حتی قابلیت Multi Window هم که این روزها بسیاری از اسمارت فون ها از آن بی بهره‌اند در گلکسی آلفا موجود است و توسط آن می‌توانید نمایشگر دستگاه را به دو قسمت تقسیم کنید و دو برنامه متفاوت را در آن به اجرا در آورید. بعنوان مثال در یک قسمت صفحه SMS بنویسید و در سمت دیگر مشغول خواندن یک صفحه در مرورگر دستگاه باشید! اگر هم امنیت دستگاه برای‌تان اهمیت دارد سامسونگ استفاده از سنسور اثر انگشت را به شما پیشنهاد می‌کند تا گلکسی آلفا تنها با اثر انگشت دست شما باز شود. آیا این عالی نیست؟

Galaxy Alpha (6)

سایز عالی نمایشگر به همراه کیفیت بالا

در این روزها اکثر مدل‌های محبوب و مطرح با نمایشگری بزرگ معرفی می‌شوند. با اینکه نمایشگرهای بزرگ مزایای خود را دارند اما حمل و نقل چنین دستگاه‌هایی بسیار سخت خواهد بود از طرفی هرچه نمایشگر بزرگ‌تر کار کردن با یک دست سخت‌تر! پس واقعا چرا باید همه این‌ها را فدای فضای بیشتر کنیم؟ گلکسی آلفا یک نمایشگر ۴٫۷ اینچی دارد، سایزی که هم موجب خوش دستی دستگاه شده و هم فضای کافی را در اختیارتان خواهد گذاشت. کیفیت آن نیز به لطف پنل Super AMOLED به بالاترین حد ممکن رسیده و مشکلی هم از نگاه از زوایا ندارید. حتی اگر گوشی دلبندتان از ارتفاع بلندی سقوط کند بازهم نمایشگر آن آسیبی جدی نخواهد دید، چرا که گوریلا گلاس ۴ محافظ آن است.

Galaxy Alpha (5)

دوربین فوق العاده

دیگر همه شما می‌دانید که میزان مگاپیکسل بالا دلیلی بر برتر بودن یک دوربین نیست. گلکسی آلفا دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی دارد. قابلیت‌های خاصی همچون تصویر برداری به صورت پانوراما، تشخیص چهره و لبخند، عکس برداری به صورت HDR و… نیز در دل آن گنجانده شده و شما هنگام ورود به بخش دوربین با کلی قابلیت متفاوت روبه رو می‌شوید. کیفیت عکس هایش نیز آنقدری خوب هست که توانایی رقابت با مدل‌های سطح بالا را داشته باشد. از طرفی سامسونگ گلکسی آلفا می‌تواند حتی به صورت ۴K نیز فیلم برداری کند! موردی که حتی برخی پرچمداران بازار نیز از آن بی بهره‌اند.

Galaxy Alpha (3)

مدلی با ارزش خرید بالا

وقتی صحبت از خرید یک دستکاه می‌شود، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد، قیمت آن است. شما می‌توانید گلکسی آلفا را با قیمتی در حدود ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان از بازار بخرید. شاید پرداخت مبلغی بیش از یک میلیون برای یک تلفن همراه به نظر خیلی‌ها منطقی نباشد، اما تصورش را بکنید که با این مبلغ صاحب یک مدل زیبا با بدنه فلزی، نمایشگر با کیفیت، سخت افزار بسیار قدرتمند، دوربین عالی و از همه مهم‌تر یک اسمارت فون خوش دست می‌شوید.پس واقعا ارزشش را دارد که قبل از خرید نگاهی نیز به این مدل متفاوت از سامسونگ بیندازید.

نظر بدهید

نظرات  (۱)

سال نو مبـــــــــــــــــــــــــــــارک
امیدوارم در سال 94 به همه ی آرزوهاتون برسین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی